Produsele Hanna sunt fabricate în cadrul facilităților ISO 9001: 2008, care îndeplinesc cele mai înalte standarde de calitate din industrie.Standardele se aplică și în cazul în care un produs este returnat din cauza defectelor de material sau a fabricației.
Limitări: Produsele în garanție pot fi returnate pentru reparare sau înlocuire numai la Hanna Instruments. În anumite circumstanțe, remediul poate constitui o rambursare pentru prețul plătit pentru produs.
Perioada de garanție începe de la data inițială a vânzării către utilizator sau de maximum 18 luni de la data fabricării. Garanția este valabilă numai dacă produsul este utilizat în condiții normale și în conformitate cu limitările de funcționare și procedurile de întreținere prescrise. Garanția menționată anterior este singura garanție dată de Hanna Instruments cumpărătorului final. Hanna aproba orice garanții impuse de lege, dar fără a se limita la, garanția de vandabilitate a adecvării pentru un anumit scop. Hanna nu va fi răspunzătoare pentru niciun fel de daune individuale sau consecvente de orice fel pentru încălcarea oricărei garanții, neglijență, pe baza unei răspunderi stricte sau altfel. Perioadele de garanție ale Hanna diferă în funcție de gama noastră de instrumente. Mai jos este un interval general de garanții pentru diferite categorii de produse. Pentru orice clarificare sau întrebări referitoare la un anumit produs, contactați reprezentantul local Hanna pentru informații specifice privind garanția. Pentru a găsi biroul local, faceți clic pe link-ul de țară. http://www.hannainst.com/usa/choose_country.cfm .
Perioada de garanție | Categoria de produs |
2 ani | aparate portabile, de laborator, de proces |
2 ani | agitatoare magnetice |
2 ani | pompe de dozare |
1 un | testere si termometre |
6 luni | colorimetre Checker HC |
6 luni | electrozi |
Service-ul, înlocuirea, calibrarea, reparațiile la service și garanția sunt efectuate de către tehnicienii de service pregătiți de fabrică din centrele de service tehnice Hanna din întreaga lume. Toate articolele trebuie să aibă un număr de autorizare a mărfii returnate (RGA) care poate fi obținut prin contactarea Departamentului tehnic al Hanna. Numărul RGA trebuie să fie marcat în mod clar pe partea exterioară a cutiei, iar unitatea este expediată cu plata la expeditor și asigurată de cumparator. Orice produs care nu poartă un număr RGA va fi refuzat. Toate produsele returnate pentru repararea sau înlocuirea în garanție TREBUIE să fie precedate sau însoțite de dovada cumpărării, cum ar fi factura originală sau garantia. În circumstanțe speciale, Hanna poate considera necesar să emită o returnare în avans (RIA). În astfel de cazuri, materialele defecte trebuie returnate la Hanna în termen de 14 de zile. Materialele care nu au fost returnate în termen de 14 de zile devin exigibile. Materialele trebuie ambalate corespunzător pentru a evita deteriorarea în timpul transportului, ceea ce ar face ca garanția să fie nulă și neavenită. Expeditorul este responsabil pentru depunerea oricărei reclamații privind daunele aduse transportatorului.
În majoritatea cazurilor, pentru repararea sau recalibrarea fără garanție se aplică o taxă minimă de plată. Contactați departamentul tehnic local Hanna pentru tarifele curente. Orice materiale returnate pentru reparații care sunt considerate iesite din garantie, pot fi supuse unor costuri de reparatii după notificarea și aprobarea ulterioară a acestora.
Hanna Instruments® își rezervă dreptul de a modifica designul produselor sale în orice moment, fără notificare prealabilă.