Returnarea și schimbul de produse
Conform Ordonantei de Urgenta Nr. 34/2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul achizitiilor online, consumatorul (persoana fizica) are drept de retur 14 zile incepand de la ziua in care intra in posesia fizica a produsului. Cheltuielile de returnare sunt suportate de consumator. Dreptul de retur se aplica doar persoanelor fizice.
În cazul în care apare o situație când un produs trebuie returnat pentru schimb sau bani înapoi, sediul Hanna trebuie să fie contactat pentru a obține un număr de autorizare a mărfii returnate (RGA). Urmați acești pași:
1. În termen de 14 de zile de la primirea mărfii, contactați departamentul de service tehnic al Hanna pentru a solicita returul produsului.
2. Hanna va emite un număr de autorizație pentru returnarea bunurilor.
3. Numărul trebuie să fie marcat în mod clar pe partea exterioară a ambalajului care este returnat. Expedierile fără un număr RGA vor fi refuzate.
Returnările trebuie să îndeplinească următoarele cerințe pentru a fi acceptate:
1. Produsele trebuie returnate în ambalajul original cu etichete nedeteriorate. Toate elementele returnate vor fi inspectate. Creditul va fi emis doar pentru produsul returnat în condiții asemănătoare. Nu se va emite nici un credit pentru produsul care nu este primit în stare nouă.
2. Toate taxele de transport sunt responsabilitatea clientului.
3. Toate produsele chimice și reactivii care se întorc trebuie să fie ambalate în conformitate cu legile și reglementările țării de guvernare. Numai substanțele chimice nedeschise pot fi returnate.
Hanna Instruments® își rezervă dreptul de a modifica designul produselor sale în orice moment, fără notificare prealabilă.